ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ 27/7 ΕΩΣ 18/8 ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ 19/8
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 50€ | ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 210 9400036

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 Όροι και προυποθέσεις αλλαγών/επιστροφών.

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).

Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.

Η συσκευασία του προιόντος (κουτί και χαρτί περιτυλίγματος) όπως και τα συνοδευτικά αξεσουάρ εφόσον παρέχονται (κόκκαλο, καλαπόδι, τσάντα) θα πρέπει να συμπεριλαμβανονται και να είναι στην αρχική τους κατάσταση.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η Zita Group υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη και μπορεί να τα στείλει με οποιαδήποτε εταρεία ταχυμεταφορών (courier) αφού πρώτα ενημερώσει την εταιρεία για τον αριθμό φορτωτικής της αποστολής.

Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον πελάτη.

 

 Ελαττωματικά προϊόντα


Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα .

Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Ο πελάτης πριν προχωρήσει στην επιστροφή του ελαττωματικού είδους, οφείλει να ενημερώσει την Zita Group γραπτώς μέσω email στο eshop@zitagroup.gr αποστέλλοντας φωτογραφία του εν λόγω προιόντος. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(επτά) ημερολογιακών ημερών. Ωστόσο, η Zita Group διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η Zita Group θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Το κόστος της επιστροφής των ελαττωματικού προϊόντος εφόσον προέρχεται απο κατασκευαστικό πρόβλημα του προιόντος το επιβαρύνεται η εταιρεία αρκεί η αποστολη να γίνει με ACS courier και με την ένδειξη ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ. Στη νέα αποστολή εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, την επιβαρύνεται ο πελάτης. 

 

 Αλλαγή προϊόντος


Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του αφού έρθει πρώτα σε συνενόηση και επικοινωνία με τη Zita Group τηλεφωνικά στο 210-9400036 ή μέσω email στο eshop@zitagroup.gr (να συμπεριλαμβάνεται παντα ο κωδικός παραγγελίας).

Οι αλλαγές γίνονται με το ποσοστό έκπτωσης της αρχικής παραγγελίας.

Εάν πρόκειται για αλλαγή στο μέγεθος του προιόντος, τότε το κόστος της επιστροφής του προϊόντος το επιβαρύνεται η εταιρεία αρκεί η αποστολη να γίνει με ACS courier και με την ένδειξη ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ.

*Σε περίπτωση που ο πελάτης προβεί σε 2η αλλαγή του ίδιου προιόντος, επιβαρύνεται το κόστος μεταφοράς της επιστροφής και της νέας αποστολής.

 


Επιστροφή μέρους ή ολόκληρης  παραγγελίας

 

Για όλες τις επιστροφές είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με την Zita Group τηλεφωνικά στο 210-9400036 ή μεσώ email στο eshop@zitagroup.gr .

 

  • Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παράδοσης. Μετά το πέρας των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων. 
  • Για επιστροφές που αφορούν και επιστροφή χρημάτων, η Zita Group θα σας επιστρέψει τα χρήματά σας στον τραπεζικό σας  λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε εντός 10 (δέκα) ημερολογιακών ημερών ή τα χρήματά σας θα πιστωθούν για οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε. Η επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρύνει τον πελάτη με τα διατραπεζικά έξοδα αποστολής. Όλες οι επιστροφές  χρημάτων  πραγματοποιούνται από την τράπεζα Eurobank.
  • Σε περίπτωση αλλαγής αρχικής παραγγελίας, οι 14 (δεκατέσσερις) ημερολογιακές ημέρες μετρούν από την ημέρα της πρώτης παραγγελίας. 
  • Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη και μπορεί να τα στείλει με οποιαδήποτε εταρεία ταχυμεταφορών (courier) αφού πρώτα ενημερώσει την ετιαρεία για τον αριθμό φορτωτικής της αποστολής.

Εάν πραγματοποιήσετε επιστροφή με την ACS courier και την ένδειξη "Χρέωση Παραλήπτη", θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής σας, το αντίτιμο του courier.

  • Σε περίπτωση δεύτερης (2ης) επιστροφής που αφορά στην ίδια παραγγελία, τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας, θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη. 
  • Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι: ΔΙ.Α.Σ. Logistics AE, Θέση Σχοινέζα, Ασπρόπυργος,Τ.Κ.19300. 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Close